Ако може някой да ми каже какъв кабел да поръчам за ГТВ 2000 година.Екуто е мотроник 1.5.5. Дали ще стане с този кабел http://www.programatoribg.com/vagcom/index.htm и alfadiag? Мерси предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Хардуер и софтуер за диагностика на 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщениеАко може някой да ми каже какъв кабел да поръчам за ГТВ 2000 година.Екуто е мотроник 1.5.5. Дали ще стане с този кабел http://www.programatoribg.com/vagcom/index.htm и alfadiag? Мерси предварително.
Comment
-
Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщениеМи то го пише тук, ма ти не четеш
Comment
-
Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщениеКабела е подходящ за диагностика на автомобили от VAG-групата - VW, Audi, Seat и Skoda от 1992 до 2004г. Може да се използва и за диагностика на "накои модели на Алфа", Рено и Волво с допълнителен софтуер. Някои модели е много общо.
Comment
-
Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщениеИзтеглих kwp71diag, но не мога да го конектна към централата М1.5.5. Някой съвет?
Взимаш един къс кабел (от автомобилна ел. инсталация или подобен по дебелина), на който оголваш и калайдисваш двата края. Откачваш ODB буксата на колата и отзад правиш мостта между двата пина. Обаче трябва и ID на ECU-о да се смени. Единия беше 00 а другия 010 и не се сещам който беше за ABS и кой за еърбега. Най-добре влез във дискусионния форум в yahoo на Unidiag и там има точно описан метода с картинкиAlfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеДа, това е кабела за alfadiag.
Обаче да те предупредя, ако смяташ да ползваш с него UniDiag и по конкретно KPW7.1 (за връзка с Airbeg-а и ABS-a) ще трябва да го доработиш - да сложиш едно 3 позиционно ключе, което да прехвърля към пин 7 (ECU на мотора) съответно пин 1 (ECU - ABS) или пин 3 (ECU - Airbag).
Иначе KPW2000 е хубав кабел, ама само ако смяташ да ремапваш софтуера
Comment
-
Колега разгледай този линк http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-abs-ecus.htmlAlfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеКолега разгледай този линк http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-abs-ecus.html
Comment
-
Е как 27. Ще го настроиш на свободен COM от 1 до 4. Винаги има свободен. Моя съм го пуснал на COM 2. Мисля на линка са дадени и самите настройки на COM портаAlfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеЕ как 27. Ще го настроиш на свободен COM от 1 до 4. Винаги има свободен. Моя съм го пуснал на COM 2. Мисля на линка са дадени и самите настройки на COM порта
Comment
-
Здр. колеги. Реших да драсна тук, за да не правя нова тема. Искам да попитам ще има ли резултат ако направя мост между 3 и 7 пин (съответно да влизам в еърбега) на този кабел ELM v1.5a и дали ще има някаква опасност за ECU-то на колата (заради моста). С този кабел и с програмата FiatECUScan си правя без проблем диагностика на двигателя. Колата ми е 156 2.4 JTD '99Last edited by boxerpi4; d.m.y г., 23:12.
Comment
Comment